Pán Punčák

Dnes sa chcem podeliť hlavne o fotky. Ako objekt mi poslúžil Pán Punčák, ktorý som spravila podľa receptu od Lulus bakery. Recept nájdete na youtube presne tu. Spravila som síce zopár zmien (namiesto malín som použila červené ríbezle, namiesto Captaina Morgana obyčajný rum, nepoužila som mandle, namiesto jahodového džemu som myslím dala znova ríbezlový...) Recept som ale viac- menej dodržala. Receptu som sa držala hlavne preto, že išlo o moju druhú skúsenosť (prvá skončila fiaskom, ale pšššt) s piškótovým cestom ktoré sa zašľaháva do bielkov. No a keď sa podarilo, skákala som o sto šesto :) #fitness
Čo by som ale určite zmenila, je poleva z bielej čokolády. Ako som už hovorila, pre mňa biela čokoláda nie je čokoláda a je to len zbytočne presladené #čojeveľatojemoc. Třeba nabudúce ;) Každopádne vypadá vkusne. :)







    
 




Komentáre