Mini arašidovo-kokosové tyčinky s proteínom

V každom jednom obchode je dnes asi 500 tisíc tyčiniek rôznych druhov. Fit tyčinky, musli tyčinky, orieškové tyčinky, proteínové tyčinky, ovocné tyčinky, proteínové kexe, proteínové kúkisky a kadejaké iné blbosti... Zloženie... No, niektoré je super aj super drahé, niektoré je dobré, niektoré je horšie a niektoré je úplne na hovno nestojí ani za reč. Ja milujem keď si môžem spraviť niečo vlastné, niečo podľa svojho gusta a niečo, o čom 100 % viem aké má zloženie a že mi to prešlo rukami a ústami. Tieto cute mini tyčinky mi spravili radosť, pretože vyzerajú dobre. Sú to také jednohubky. Aby ich bolo viac, samozrejme... #cicanezer#noačo#narcistickévýlevy#jedlojekámoš


RECEPT:
Na cca 20 mini kjutnych tyčiniek (cca 20 g):

  • 200 g ovsených vločiek
  • 100 g arašidového masla (ja som mala arašidovo-kokosové od Šufánka)
  • 50 g proteín (ja som mala vanilku)
  • 10 g kokos
  • 30 g kokosový olej
  • 10 g kakao
  • voda - tak od očka, aby to lepilo
No a postup. Asi nie je až taký zložitý. Ovsené vločky som rozmixovala v mixéri na jemný prach, potom som pridala proteín, kokos a kakao a ešte trošku premixovala. Nakoniec som pridala arašidovo-kokosové maslo, rozpustený kokosový olej, vodu som pridávala postupne tak aby to lepilo, a celú tú hmotu som vypracovala do takého hustého mierne lepivého cesta. No a potom som z neho robila kjutne 20 gramové tyčinky pretože všetko musí byť presne. Ja som ich nakoniec ešte dozdobila rozdrcenými lyofilizovanými malinami (strašná mňamka), kokosom, arašidmi, chia semiačkami... proste čo som našla. Dala som schladnúť do chladničky no a potom už len mlsať. #mlsaťvovelkom

približná kalorická hodnota na jednu tyčinku (20g):

75 Kcal
8,5 g Sacharidov
6 g Tukov
4,5 g Bielkovín
Detail. Alebo aj nie.




Komentáre