Peanut butter cookies /vegan/

Ďalšie so série sušienky. Vlastne sú skoro úplne rovnaké ako tie predtým. Až na to, že tam nie je kakao, namiesto datlí je trstinový cukor a je tam navyše arašidové maslo. Jak bratia. Alebo aj nie no.. Tieto sušienky sú pre peanutbutterfilov (ako ja) úplne stvorené. Kilo arašidového masla za týždeň? Ale prosímťa. Prípravou sú úplne jednoduché, všetko zmiešaš, spravíš guľky #lúbimgulky, pritlačíš ic vidličkou upčieš a je to. Šup na to:)


 RECEPT:
  •  200 g špaldová múka
  • 100 g trstinový cukor + niečo na obaľovanie
  • 50 g arašidové maslo
  • 30 ml kokosový olej
  • 65 ml ryžové mlieko /alebo akékoľvek iné rastlinné mlieko
  • 1 ČL prášok do pečiva
  • 1 ČL sóda bikarbóna
  • škorica na obaľovanie
Postup:
Ako prvé som si dobre vymiešala cukor s arašidovým maslom a kokosovým olejom, do takej hustej kašičky. Potom som pridala ryžové mlieko a vymiešala do redšej kašičky. V druhej miske som si zmiešala múku so sódou a práškom do pečiva. Múkovú zmes som primiešala do cukrovej zmesi a vypracovala tuhé cesto. Z neho som vyguľkala guličky, obalila ich v trstinovom cukre zmiešanom so škoricou a poukladala na plech vystlaný papierom na pečenie. Popritláčala som ich vidličkou a dala piecť do rúry vyhriatej na 200 stupňov a piekla som ich cca 15-20 minút. Enjoy!





Komentáre